حرف‌مردم خراسان 95/3/11
نوشته شده توسط : b

افزایش چند ده برابری دستمزد پزشکان در طرح تحول سلامت تقریبا تمام بودجه وزارت بهداشت را بلعیده است و شرکت های پیمانکار بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی بیش از یک سال است که طلب هایشان را دریافت نکرده اند و با توجه به هزینه های جاری این شرکت ها و حقوق معوق چند ماهه پرسنل آن ها در آستانه مشکلی جدی قرار دارند.

لطفا به آقای ضرغامی بگویید دست از این حرف های بیهوده بر دارد. چرا شما طی این چندین سال درست عمل نکردید که دست اندرکاران کن دنبال سوژه از کشورمان باشند؟

به دادستان نیشابور بگویید محروم کردن از شنیدن و دیدن هنر آواز استادناظری مطمئنا آثار خوبی نخواهد داشت. 

دیروز به محض این که تعیین شعبه شدم،خوشحال ازاین که وام ازدواج 10میلیونی شده است به بانک ملی رفتم،اما رئیس شعبه گفت که بانک مرکزی برای خودش حرف زده است وهمین وام 3میلیونی را هم معلوم نیست بدهیم،بعد می گویند چرا جوانان ازدواج نمی کنند.

برای من که یک کتاب فروشی کوچک دارم سال 92 ، 750 هزار تومان مالیات برآورد کردند. هرچه اصرار کردم تخفیف ندادند و گفتند اگر کاسبی نیست تعطیل کن. امسال تعطیلش کردم. ضمنا هنوز نتوانسته ام پرداخت کنم آخر از کجا بیاورم؟

+ نوشته شده در  ساعت   توسط s  |  نظر بدهید

پاسخ پزشکیان به سعید‌جلیلی: برجام واویلاست یا بیکاری‌جوانان و فساد‌ اداری و ...؟

نماینده منتخب مردم تبریز در مجلس دهم گفت: آیا واویلایی بالاتر از اینکه در دوران تحریم بازارهای دنیا را از ما گرفته بودند و جوانان ما بیکار شدند، وجود دارد؟!مسعود پزشکیان با اشاره به اظهارات ضد‌برجامی سعید جلیلی، مسئول سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای که برجام را واویلا خوانده بود، گفت:من خوشبختانه سخنان آقایان را نه می خوانم و نه می شنوم اما اگر وی چنین حرفی زده است باید بگویم که غیر برجام هم واویلا بود.وی افزود: واویلایی بالاتر از اینکه در دوران تحریم‌ها قطر گاز ما را می بُرد، عراق نفت را می‌برد، بازار دنیا را از ما گرفته بودند و جوانان ما بیکار شدند.پزشکیان تصریح کرد: آیا مشکلات اقتصادی، فساد اداری و فساد فرهنگی خوب است‌؟! اگر این‌ها خوب است که ما دیگر حرفی نداریم اما آن طرف واویلا را هم ببینند و بگویند که چگونه می‌خواستند آن را حل کنند.وی همچنین در پاسخ به اینکه آیا این سخنان با هدف ورود به انتخابات ریاست جمهوری 96 بیان می‌شود، گفت: اگر مردم آن‌ها را انتخاب می‌کنند، کاندیدا شوند اما دیدیم که مردم در انتخابات هفتم اسفند به ویژه در تهران نشان دادند که دیدگاه و نظرشان چیست.پزشکیان با تاکید براینکه ما باید باید نقشه راه حل مشکلات کشور را داشته باشیم، گفت: رکود، تورم، بیکاری، مشکلات فرهنگی، مسائل اجتماعی و بسیاری دیگر از گرفتاری‌ها و فسادها فاجعه نیست؟ آن هم برای نظامی که بر پایه اسلامیت و صداقت شکل گرفته و بنیان‌گذار آن امامی است که امام عدالت‌، انسانیت بزرگی است، آیا چنین جامعه‌ای برازنده ماست؟ این آقایان بیایند کلاه خود را قاضی کنند و به این سئوالات پاسخ دهند.گفتنی است؛ سعید جلیلی اخیرا در دانشگاه بیرجند با اظهار سخنانی بر ضد توافق هسته‌ای ایران با گروه 1+5 گفته است: این سند برجام، سندی نیست که به خودی خود قابل اعتماد باشد، این سند با شروط پذیرفته شده است و برجام بدون این شروط واویلاست!





:: بازدید از این مطلب : 523
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: